tirsdag den 11. september 2018

Jeg har allerede tabt mig lidt

Det kan jeg mærke på mine bukser. De er begyndt at sidde løsere på mig.

Jeg har også overholdt min slankekur. (lige på nær min datters runde fødselsdag). Hendes fødselsdag blev holdt oppe på Ree Park på Djursland. Parken er stor, så jeg fik da gået ret meget den dag.

Jeg drikker meget mere vand end jeg gjorde tidligere og drikker kun "no sugar" sodavand.

Om morgenen spiser jeg havregryn med mælk og sukker. 
Som mellemmåltider spiser jeg frugt(æble, banan, vindruer) eller et stykke fuldkornsrugbrød med ost.

Om aftenen spiser jeg blandet salat med et lille stykke kød til.

Jeg har købt en motionscykel af min anden datter. Nu skal jeg bare lige snakke godt med min svigersøn, om han kan komme med den. De har nemlig trailer. 

Min plan er, at i første omgang skal jeg cykel ca. en kilometer hver dag. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Delmål nået.

Mit første delmål var at komme under 120 kg. Det er nået nu. Jeg var på vægten ved lægen her i formiddags. Jeg vejer nu 118 kg. Mit næ...