lørdag den 15. september 2018

Jeg har fået min motionscykel hjem

Det er dejligt at få min motioncykel hjem. 
Jeg har allerede cyklet på den et par gange. Men jeg kan tydelig mærke, at min kondition er dårlig. Når jeg har cyklet hurtigt ca.10 min., begynder jeg at ryste lidt. Men det går heldigvis over hurtigt, når jeg sidder igen.


Motionscykel

Motionscykel


Computeren på den virker fint. Den går i gang, når jeg begynder at cykle. Der er bl.a. hastighed, kalorietæller og distance.

Det tager mig ca. 5-6 min at køre 1 kilometer. Jeg cykler 2-3 gange om dagen,


Jeg og min mand fik en gang salat og grillet svine filet. Det smagte rigtig godt. 



Middag


Jeg har fundet ud af, at salat mætter godt. Det er dejligt, for det må vi jo godt spise meget af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Delmål nået.

Mit første delmål var at komme under 120 kg. Det er nået nu. Jeg var på vægten ved lægen her i formiddags. Jeg vejer nu 118 kg. Mit næ...