mandag den 24. september 2018

Jeg har tabt mig 3,7 kg i løbet af en lille måneds tid.

Nu har jeg været til min anden vejning. Jeg vejer 122,4 kg. nu.

Jeg fortalte sygeplejersken Gitte, at jeg har droppet al slik og almindelig sodavand. Og vi har skiftet kartofler, ris og nudler ud med blandet salat med lidt dressing på.

Jeg fortalte, at vi har købt en ny motionscykel(den er bedre end den anden, vj havde). Jeg cykler  ca. 2 x 8 minutter om dagen. Det er meningen, at jeg skal øge tiden langsomt. Det blev  Gitte glad for at høre. 

Hun fortalte, at på et tidspunkt kommer min vægt til at stå stille. Men det er ikke ens betydende at man ikke har tabt fedt. Grunden er,  at når man begynder at motionere igen, opbygger man sine muskler, som på den måde, kommer til at veje mere. 
Hun foreslog, at jeg måler bestemte steder på kroppen en gang om ugen, som min mave, lår, overarm og bryst. Og det skal helst være på samme tid eks. om morgenen. 

Jeg vil lave måleskema, som jeg kan taget med ned til Gitte.

Her er vores nye motionscykel. Den er højere og mere stabil:


Motionscykel



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Delmål nået.

Mit første delmål var at komme under 120 kg. Det er nået nu. Jeg var på vægten ved lægen her i formiddags. Jeg vejer nu 118 kg. Mit næ...